Шановний гість, ласкаво просимо на мій блог.

Мене звуть Шкатула Олександр Володимирович. Я працюю вчителем історії у Харківському ліцеї № 107, місто Харків, Україна. Радий, що Ви відвідали мій блог, і буду щасливим, якщо Вам вдасться почерпнути тут щось корисне для себе.

Розміщена на блозі інформація призначена для вчителів історії, учнів і всіх, хто вивчає та любить історію. За допомогою блогу я б хотів: поділитися досвідом роботи з колегами та знайти однодумців, допомогти своїм учнями та їх батькам, зробити процес вивчення історії творчим і захоплюючим.

Для Вас завжди відкрита гостьова книга. Я намагаюсь зробити матеріали доступними для всіх учителів. Напишіть, будь-ласка, чи підходять вони для Вас. Сподіваюся, інформація, яку Ви тут для себе знайдете, буде для Вас корисною і цікавою.