Шановний гість, ласкаво просимо на мій блог.

Мене звуть Шкатула Олександр Володимирович. Я працюю вчителем історії у Харківському ліцеї № 107, місто Харків, Україна. Радий, що Ви відвідали мій блог, і буду щасливим, якщо Вам вдасться почерпнути тут щось корисне для себе.

Розміщена на блозі інформація призначена для вчителів історії, учнів і всіх, хто вивчає та любить історію. За допомогою блогу я б хотів: поділитися досвідом роботи з колегами та знайти однодумців, допомогти своїм учнями та їх батькам, зробити процес вивчення історії творчим і захоплюючим.

Для Вас завжди відкрита гостьова книга. Я намагаюсь зробити матеріали доступними для всіх учителів. Напишіть, будь-ласка, чи підходять вони для Вас. Сподіваюся, інформація, яку Ви тут для себе знайдете, буде для Вас корисною і цікавою.

Відомості про автора

Шкатула Олександр Володимирович


Кваліфікаційна категорія: вчитель вищої кваліфікаційної категорії, "Старший вчитель".
Освіта:  закінчив ХДУ  в 1994 році за фахом викладач історії та суспільно-політичних дисциплін.
Педагогічний стаж: 23 роки. В Харківському ліцеї № 107 Харківської міської ради Харківської області працюю 11 років 9 місяців.
Місце роботи: Харківський ліцей № 107 ХМР ХО, м. Харків,  вул. академіка Барабашова, 38-Б
Класи, в яких я викладаю історію – 5Б, 5В класи, паралелі 7, 9 та 10 класів.
      На уроках історії вирішую широкий спектр завдань: формування правової культури школярів; забезпечення розвитку особистих якостей учнів, розкриття їх творчого потенціалу, підвищення ефективності навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій, надання діяльності творчого, дослідницького характеру; підвищення продуктивності праці учнів та учителя на уроці; збільшення обсягу використання наочності на уроці; підвищення мотивації учнів до навчання та самовдосконалення; удосконалення практичних навичок учнів у життєвих ситуаціях, що сприяють розвиткові пізнавальної активності; створює атмосферу співпраці й цілковитої довіри між вчителем та учнем протягом всього уроку.
На уроках:
Ø  застосовую словесні та наочні методи сприйняття, використовую  фронтальні, групові, індивідуальні форми роботи;
Ø      використовую методи, прийоми освоєння знань з історії і впроваджую їх  в процесі соціалізації підлітків, розвитку  творчого  мислення  особистості;
Ø     приділяю увагу  формуванню  конкретних  історичних  знань, розвитку   твор-чого   мислення  особистості;
Ø   матеріал до уроку готую так, щоб він розкривав навчальний  матеріал   цікаво та доступно, вдало  поєднуючи його з  життям, оточуючим  середовищем.
Я вважаю, що мої учні мають ґрунтовні знання, які щороку демонструють на різних конкурсах, олімпіадах та турнірах.  Як керівник ліцейського наукового товариства щорічно готує команду учнів ліцею до участі у чемпіонаті «Що? Де? Коли?». 
Займаюсь методичною роботою. Так, разом із вчителями історії Дончиком М.В. та Меделяєвим В.М. підготував та  провів два семінари для вчителів історії Київського району: «Використання наочності на уроках гуманітарного циклу» (2012) та «Створення ситуації успіху на уроках історії та правознавства», (2015), на яких ділились досвідом роботи з даних напрямків.
 Я - постійний член журі у районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії.

Немає коментарів: