Шановний гість, ласкаво просимо на мій блог.

Мене звуть Шкатула Олександр Володимирович. Я працюю вчителем історії у Харківському ліцеї № 107, місто Харків, Україна. Радий, що Ви відвідали мій блог, і буду щасливим, якщо Вам вдасться почерпнути тут щось корисне для себе.

Розміщена на блозі інформація призначена для вчителів історії, учнів і всіх, хто вивчає та любить історію. За допомогою блогу я б хотів: поділитися досвідом роботи з колегами та знайти однодумців, допомогти своїм учнями та їх батькам, зробити процес вивчення історії творчим і захоплюючим.

Для Вас завжди відкрита гостьова книга. Я намагаюсь зробити матеріали доступними для всіх учителів. Напишіть, будь-ласка, чи підходять вони для Вас. Сподіваюся, інформація, яку Ви тут для себе знайдете, буде для Вас корисною і цікавою.

Друковані матеріали

Авторські статті розміщено на порталі

"Учительський журнал online" у 2015 році
(щоб познайомитись з матеріалами зробіть один клік на назву статті)

1. Розвиток умінь та навичок  як розумової практичної діяльності учнів.

Для  подолання  основної проблеми  якості,  треба в  основу  навчання  покласти  проблеми  пов’язані  з  розумінням  навчального  матеріалу,  застосування  умінь  та  навичок  на  практиці,  щоб  дійсно  підготувати  особисто – орієнтованого учня, який зможе  пройти  ЗНО без проблем.
         Для  цього  потрібно  саме  вподовж  шкільного  навчального  процесу навчати дітей  за  спеціальними  методиками  розвивального напряму – інтерактивні технології,  методи  критичного мислення  та інші  засоби  інноваційного  навчання,  які  саме  націлені на організацію  самостійної  пошукової  діяльності  школярів, увага  спрямовується  не  на  засвоєння  інформації, а на усвідомлення  внутрішніх  зв’язків  досліджуваних об’єктів.  
      Одним із найдоступніших і перевірених практикою шляхів підвищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці є відповідна організація самостійної навчальної роботи. Вона займає особливе місце на сучасному уроці, тому що учень набуває знань тільки в процесі особистої самостійної навчальної діяльності.  Даний матеріал демонструє як організовуючи  самостійну  роботу,  можна  спрямовувати увагу  учнів  на  виконання  певних  логічних  операцій,  алгоритмів  та  творчих  завдань,  що  виховує  кмітливість,  працьовитість,  ініціативу  привчає  доводити  почату  справу  до  кінця.
       Представлені матеріали об’єднують в собі розробки уроків з Всесвітньої історії та історії України в 10- 11 класах в яких інтерактивні технології та технології критичного мислення формують ключові компетенції.  Репрезентуються  теоретичні  аспекти проектної технології (методу проектів.)
Авторські статті, надруковані 
у науково-методичному журналі 
"Історія та правознавтво"
(щоб познайомитись з матеріалами зробіть один клік на малюнок)



            
 

 




Немає коментарів: